Thursday, January 8, 2015

Աշխարհի ամենահետաքրքիր անտառը- The most interesting forest in the world

Աշխարհի ամենահետաքրքիր անտառը ես, բնականաբար, գտա Նիդեռլանդներում: Այստեղ չկային թռչող գետաձիներ կամ խոսացող ընձուղտներ, ոչ, այն ամենասովորական վայրի անտառն էր, բայց միայն առաջին հայացքից: Ամեն անգամ անտառով քայլելիս (այն գտնվում էր մեր աշխատանքի և բնակվելու վայրերի մեջտեղում, ես կասեի՝ այն կլանել էր ամբողջ շրջապատը) ես հիանում էի վայրի բնության հիանալի պահպանությամբ. ծառի արմատախիլ բներ, վայրի հատապտուղների թփեր, ծառասնկեր, եղնիկներ, որոնց տեսնելու համար պետք էր շաաատ բախտավոր լիներ (դե մենք բախտավորներից էինք:)):  Բայց... մի օր մի բնիկ հոլանդացի մեզ պատմեց այդ բնական գեղեցկության հիմքում ընկած ամբողջ ճշմարտությունը...

Սա ամենաթանկ կամուրջն է Նիդեռլանդներում,
այն հատուկ պատրաստված է կենդանիների համար

Անտառի մուտքի ցանցը պաշտպանում է եղնիկներին,
որ նրանք դուրս չգան փողոց

Անտառում կարելի է տեսնել միայն հեծանվորդների,
 հա, մեկ էլ մեզ՝ հետիոտներիս

Արմատախիլ ծառերը հատուկ են տեղադրված այստեղ, որ
կենդանիների համար ստեղծեն իրենց հարազատ միջավայրը
Կոճղերը թողած են հատուկ ծառասնկերի համար



Նստարանը մարդկանց համար է)

Հիշո՞ւմ եք ամենաթանկ կամուրջը: Սա էլ իր մուտքն է
Կամուրջի վրա կենդանիները չեն զգում
 բարձրությունն ու մեքենաների աղմուկը
հատուկ տնկված վայրի հատապտուղների թփերի պատճառով

Իսկ սա գետնանցում,, ըըը,,, գորտնանցում է,
որպեսզի գորտերը մեքենաների տակ չընկնեն

Սարդերի խրախճանքը կարելի է տեսնել միայն վաղ առավոտյան,
գրեթե լուսաբացին...


... երբ հասկանում ես, որ այս անտառում, մեկ է, դու հյուր ես...


No comments:

Post a Comment