Wednesday, January 6, 2016

Ոտքերիս ճամփորդությունը

Թռչել չեմ կարող, բայց կարող եմ ամուր կանգնել գետնին, թողնել իմ ոտնահետքը, իմ հետք այնտեղ, որտեղ լինում եմ՝ ինձ հետ վերցնելով այն նշխարը, որը պահված էր ինձ համար յուրաքանչյուր վայրում, յուրաքանչյուրի սրտում...

գունավոր ոտքերը միշտ էլ նկարած են լինում
Դու միշտ էլ կարող ես պայծառ լինել...

...Նույնիսկ եթե քո ներսում դատարկություն է



Բայց դու ուժեղ ես ոչ մենակ

և հարկավոր չէ լինել բոլորի նման
պարզապես ժպտա, և բոլորը կզինաթափվեն

Լավ, սկսենք ճամփորդությունը, քեզ կտանեն իմ ոտնահետքերը, որոնց հաճախ ես վստահել եմ նորանոր բացահայտումների դժվար ճանապարհը.
 նրանք են ինձ տարել ինձ անհայտ վայրեր, ծանոթ, մաշված ուղիներ
մենք իրար միշտ հասկացել ենք կես խոսքից, միշտ միմյանց ժպտացել ենք դժվար պահին ու շարժվել առաջ....


Նախնադարյա ոտնահետքեր
Ակրոպոլիս, Հունաստան
մարմնավաճառի միակ արձանը,
Ամստերդամ, Նիդեռլանդներ
Ամստերդամի հարյուրավոր կամուրջներից մեկի վրա
Արկածնորով լի ոտաբոբիկ ճամփորդություն
Վալմիերա, Լատվիա
Կենացդ)))
և կյանքը թող շարունակվի
Մեկ օր Փարիզում
Օրվա ավարտ:)
Հարյուր աստիճան վերև
Ֆրանկֆուրտ, Գերմանիա
Ծովի Դրախային մաքրություն և հանդարտություն
Հռոդոս
Ծովային նատյուրմորտ
Հռոդոս
Նուդդիստական լողափից 100 մետր հեռու)
40 օր Հոլանդիայում.
վերջին օրը
երբ փողերը ոտքերիդ տակ են, 
ուրեմն դու զուգարանում ես:)
Երևան
Հայաստան
Աշունը ոտքերիս տակ
տերևներ...խամրած տերևներ
աղոթքի պես հեզ...
Փոթորկից հետո, տապալված եղևնիներ
Վանաձոր
Գորտերի թունել կամ գորտնանցում
Հոլանդիա
հանգստանում ենք, ես ու ոտքերս
կան դռներ,
որոնցում մեկը փնտրում է մուտքը, մեկն էլ՝ ելքը...
:)
ձմեռագույն եղեևնին
իսկ դուք ի՞նչ նվեր եք գտել տոնածառի տակ

No comments:

Post a Comment