Tuesday, December 13, 2011

Զրույց մթության հետ

-Արի խմենք մի կում տխրություն և մի գավաթ հիշողություն:
- Իսկ դու համոզվա՞ծ եսոր պատրաստ ես:
Իմ կարծիքով ամեն մեկն էլ կարող է մտածել այս կյանքումինչքան էլ հիմար լինի:
- Հիմարներին ես նախանձում եմ:
Նրանք կարող են պատասխան չտալ իրենց արարքների համար:
Երևի դրա համար էլ միշտ ժպտում են։
Ծիծաղում են մյուսների վրաոր նրանք չեն հասկանում այդ հասարակ բանը:
Իսկ պատկերացնո՞ւմ եսթե ինչ կլիներեթե բոլորն այնքան խելացի լինեինոր հիմար դառնային..
Դու սկսում ես արդեն հիմար բաներ ասել:
Ահադու արդեն սկսեցիր ինձ անվանել հիմարուրեմն ես իրոք լավն եմ:
Դեհերիք է:
- Իրոքոր հերիք է..
Իսկ հիմա դու ինչո՞ւ ես ինձ այդպես նայում:
- Ուզում եմ քամել քո աչքերի ողջ թախիծըբայց չեմ կարողանում:
Շատ էչէ՞Գիտեմ
Ես կքամեմ այն և կլցնեմ մի գավաթի մեջՀետո կամաց-կամաց կըմպեմոր ոչ ոք չիմանաթե ինչքան եմ քեզ սիրում
Իսկ ի՞նչ կենաց կառաջարկեիր:
Սպասիրմտածեմ… Ես խմում եմ փշրված երազների կենացը
Իսկ հիմա ինչո՞ւ լռեցիր:
Ես մի պահ ցանկացա դառնալ գինի բաժակի մեջ… որ դու ըմպես ինձ կում-կում
Բայց հիմա իմ ձեռքին միայն թեյի բաժակ է
Մեզ բաժանում է միայն այդ բաժակից դուրս եկող գոլորշին։
Այդքա՜ն հեռու։
Ես նախանձում եմ այդ բաժակին։
Ինչո՞ւ։
Որովհետև նա քեզ ավելի մոտիկ էքան ես:
Կգտնվի արդյո՞ք երբևէ մեկըով մի կրծած ոսկոր կգցի իմ բանականության շանըոր նա բացի իմ սրտի դռները։
- Ես քեզ սիրում եմ… տառասխալով։

No comments:

Post a Comment