Friday, February 19, 2016

ՇՏԱՊ: Պիպո ուղտ. «Դատարան եմ դիմելու. ես գիրք սիրում եմ կարդալ»

Պիպո ուղտը բողոքարկում է.  «Մինչև սահմանադրական դատարան կհասնեմ, ես շատ եմ սիրում գիրք կարդալ»:


ՀՀ օրենսգրքի Հոդված 1087.1. Պատվին, արժանապատվությանը կամ գործարար համբավին պատճառված վնասի հատուցման կարգը և պայմանները.
1. Անձը, որի պատիվը, արժանապատվությունը կամ գործարար համբավը արատավորել են վիրավորանքի կամ զրպարտության միջոցով, կարող է դիմել դատարան` վիրավորանք հասցրած կամ զրպարտություն կատարած անձի դեմ:
6.Վիրավորանքի դեպքում անձը կարող է դատական կարգով պահանջել հետևյալ միջոցներից մեկը կամ մի քանիսը`
1) հրապարակայնորեն ներողություն խնդրել: Ներողություն խնդրելու ձևը սահմանում է դատարանը.
2) եթե վիրավորանքը տեղ է գտել լրատվական գործունեություն իրականացնողի տարածած տեղեկատվության մեջ, ապա լրատվության այդ միջոցով լրիվ կամ մասնակի հրապարակել դատարանի վճիռը: Հրապարակման եղանակը և ծավալը սահմանում է դատարանը.
3) սահմանված նվազագույն աշխատավարձի մինչև 500-ապատիկի չափով փոխհատուցում վճարել:

Քանի որ Անտարես մեդիա հոլդինգը Երևան քաղաքում տեղադրված գովազդային վահանակներում «Միայն ուղտը չի սիում գիրք կարդալ» մակագրությունը տարածելով արատավորում է ուղտի արժանապատվությունը, ապա Պիպո ուղտը դիմում է դատարան և պահանջում հրապարակայնորեն ներողություն և որպես բարոյական փոխհատուցում 5 մլն դրամ:  

No comments:

Post a Comment