Tuesday, September 22, 2015

Կիսատ մենախոսություն

-Ես չեմ կարողանում քեզ տալ այն, ինչին դու արժանի ես:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Ախր դու արժանի ես ավելիին:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Մեր մեջ չկա այլևս այն կայծը, որը սկզբում էր...
-Դու ինձ չես սիրում:
-...քեզ համար ավելի լավ կլինի, եթե մենք մնանք ընկերներ:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Դե ասում են, չէ՞ երբ սիրտը հիմարություններ չի անում, ուրեմն պետք է հեռանալ:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Դու աշխարհի ամենալավ մարդն ես:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Ես ուզում եմ, որ դու երջանիկ լինես:
-Դու ինձ չես սիրում:
- Սառնարանում մոռացված ապուրը չես ուտում, բայց նա դեռ այնքան չի փչացել, որ դեն նետես... ի՞նչ, սպասենք, որ ամբողջությամբ փչանա՞...
-Դու ինձ չես սիրում:
-Կարևորը կանգառն է ճիշտ ժամանակին:
-Դու ինձ չես սիրում:
- Մենք տարբեր աշխարհներում ենք ապրում:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Կյանքը ստիպում է որոշ բաներ անել ինքնակամ:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Ո՞ւմ է պետք պայքարելը, երբ, միևնույն է, քո փոխարեն արդեն կայացրել են որոշում, և քեզ մնում է միայն համակերպվել:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Ախր կյանքը հեքիաթ չէ, հասկացիր, այդպես ավելի հեշտ է ապրել, պարզապես լողալ գետն ի վար:
-Դու ինձ չես սիրում:
-Դու կգտնես նրան, ով քեզ համար կստեղծի հեքիաթ... քո երազած հեքիաթը...
-Դու ինձ չես սիրում:

1 comment: