Tuesday, July 14, 2015

Խոպան ՍԵՐ

Նայում եմ երեխաներիս չարաճճի շարժումներին ու չեմ ներում քեզ, որ նրանք մեր երեխան չեն. տարին մեկ «ձմեռ պապիկ» հայրիկը գալիս է ու զարմանում, թե ինչքան են մեծացել, ինչքան են փոխվել իր երեխաները, մի մարդ, ով ավելի անծանոթ է, քան ձմեռ պապը...

Ամուսնության 5 տարիների 5 ամսվա իմ ամուսին... մեր ընտանիքն էլ ժանգոտել է գնացքի այս գծերի նման... այստեղով գնացքներ չեն գնում, այն դարձել է անօգուտ մի խաղալիք, որտեղ խաղում են ԻՄ երեխաները, որոնք նույնիսկ չեն երազում ունենալ իսկական խաղահրապարակ...

Իսկ իմ սերը օր առ օր փետրվում է, մաշկազերծ է անում իմ առանց այն էլ ծվատ հոգի, ու ես դառնում եմ մսե աղբաման, որտեղ նետում են անպետք, օգտագործված իրերը: Ծանոթ անծանոթներն են գրավում քո տեղը, մինչ ես դեռ հավատում եմ Ձմեռ պապին. որ գալու է ու բերի նվերներ...


No comments:

Post a Comment