Thursday, August 8, 2013

Առաջին թռիչքը նման է առաջին սիրո

Առաջին թռիչքը որքան սպասելի է, այնքան էլ անսպասելի միևնույն ժամանակ... ինչպես առաջին սերը:
Դու ամեն ինչ պատրաստում ես` նրան հանդիպելու համար, սպասում երկար, բայց «Նա գալիս է միշտ էլ ճամփաներով անհայտ – չքարտեզագրված, ինչպես ջուրն անձրևի կամ հալոցքի» և փոխում է ամեն ինչ... ինչպես առաջին սերը:
Եվ երբ դու արդեն զամբյուղում ես, և քո օդապարիկը պատրաստվում է կտրվել երկրից, ահա, ահա, հիմա, հիմա... դու կրկին բաց թողեցիր այն պահը և դու արդեն երկրի և երկնքի միջև ես... ինչպես առաջին սերը:
Առաջին թռիչքի ժամանակ չես զգում օդապարիկի արագությունը, որքան ես հեռու դու երկրից, դու արդեն օդապարիկում ես, դու դիպել ես երկնքին, և քեզ հետաքրքիր չէ հողեղեն ոչինչ... ինչպես առաջին սերը:
Դու երբեք չգիտես` որտեղ և երբ դու վայրէջք կկատարես, ամեն ինչ որոշում է բնությունը և ամենազոր քամին... ինչպես առաջին սերը:
Ամենավտանգավոր և ամենացավալի պահը կրկին գետնին դիպչելն է, երբ դու հասկանում ես, որ եկել է բաժանման պահը, որ ժամանակը վերջացել է... ինչպես առաջին սերը:
Չկան երկու միանման թռիչքներ... յուրաքանչյուր թռիչք առանձնահատուկ է և միակը քո կյանքում... ինչպես առաջին սերը:



FIRST FLIGHT IS LIKE FIRST LOVE…
The first flight is so expected and unexpected in the same time... like first love.
You are preparing anything for meeting it and waiting for it for a long time, but anyway it comes sudden and changes everything in your mind... like first love..
You are already in the basket and air balloon is going to rise from the land, you think you can guess when exactly it'll be launch, but it launches so soft and gentle that you don't feel that you are already between earth and sky... like first love.
During the first flight you don't feel the speed of the hot-air balloon, how far you are from the earth, it’s doesn't matter, you are already in the balloon far from everything earthly… like first love..
You never know where and when you will land, everything is decided by wind, by nature... like first love.
The most dangerous part is touching the ground and the most harmful when you realize your time is over... like first love.
There are no two similar flights. Every flight is unique... like first love.

No comments:

Post a Comment