Monday, January 30, 2012

Սիրո հատակում


Այս սենյակըորտեղ անգամ մի բաժակ դնելու տեղ էլ չկաայժմ կարոտում է քեզ այնքանորքան կկարոտեի եսեթե երբեք տեսած չլինեի քեզբայց սպասեիսպասեիոր մի օր իմ պատերին էլ կդիպչի քո հայացքի տաքությունըոր մի օր դու անտարբեր կքայլես իմ հատակովցանկանալով հասնել լուսամուտինորպեսզի տեսնեսթե ինչ կա դրսում։ Իսկ դրսում ծառեր ենորոնք թափում են տերևներըսակայն դեռ աշուն չի։ Ուղղակի ցանկանում ենոր լինի աշունմարդ­կանց ապացուցում ենտեսե՛քտերևները թափվում ենուրեմն աշուն է... Սակայն մարդիկ անտարբեր անցնում են տերևների վրայով և չեն նկատում ոչինչինչպես դուերբ քայլում ես իմ հատակով մինչև լուսամուտորտեղ ծառերն են։
Իսկ կարոտը հիմա ցանկանում է ժայթքել իմ լուռ շուրթերիցորոնք ամուր հպվել են միմյանցմիամտորեն հավատալովոր իրենք միասին ավելի ուժեղ են։  
Այս թափթփված սենյակըորտեղ ամեն մի իր գտնվում է ոչ իր տեղումինչպես դրսում տերևներն են թափթփվածայս ծառերըորոնք այնպիսի անտարբերությամբ են նայում տերևներինինչպես կնայեի եսերբ հեռանայիր ինձնիցպատից կախված այս նկարըոր ուժ չունի ընկնելուայս ամենն ինձ հիշեցնում է մի հին պատմություն այն ծառի մասին, որը արմատախիլ եղավքանի որ ցանկացավ անկարելինգրկել իր միակինիսկ նա հեռու էր մի ամբողջ անվերջություն։ Կիսականգ ժամանակի թելադրանքով ես ցանկանում եմ գրկել քեզսակայն ինձ էլ է սպասում արմատախիլ ծառի ճակատագիրըև ի՞նչքի՞չ են աշխարհում արմատախիլ ծառերմեկով ավելմեկով պակասի՞նչ տարբերություն...

No comments:

Post a Comment